Pagina 1 van 1

vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

Geplaatst: 04 feb 2012 16:31
door telco
Beste

Toen installateurs digitale tv op mijn appartement wilde aansluiten, bemerkten ze dat "de kabel" die in ons appartementsgebouw zit, niet van de juiste kwaliteit is, waardoor ze niet mochten aansluiten.
Ik heb dit gemeld aan de verhuurder en die ging met zijn electricien een bestek laten opmaken om de nodige werken uit te voeren.
Nu zijn er al 4 maanden voorbij en in die 4 maanden heb ik regelmatig contact opgenomen met de verhuurder om te weten hoe het zit.
Ik kreeg antwoorden zoals "de electricien is ziek", "ik kan de electricien niet bereiken", ...
Ik word dus met andere woorden aan het lijntje gehouden.
Kan dit zomaar? Kan ik hier zelf iets aan doen?

Alvast bedankt

Re: vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

Geplaatst: 04 feb 2012 19:39
door mava105
Ik dacht dat gewoonlijk de provider de installatie voor zijn rekening nam?

Re: vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

Geplaatst: 05 feb 2012 13:46
door telco
Die techniekers zeiden dat ze niets konden doen en niets mochten aansluiten vooraleer er een kabel lag van beter kwaliteit.

Re: vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

Geplaatst: 05 feb 2012 15:04
door mava105
Welke provider? Op welke verdieping?
In één van mijn appartementen heeft Te..... een nieuwe kabel op de gevel geplaatst in grijze kabelgoot omdat er nog geen aansluiting was. Vorige huurder gebruikte de klasieke telefoonlijn van Be.......
Van op gelijkvloers naar 3de verdieping: GRATIS en voor NIKS.

Re: vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

Geplaatst: 05 feb 2012 15:11
door telco
Bedankt voor je antwoord.
Het betreft de eerste verdieping en de provider Te.....

Re: vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

Geplaatst: 05 feb 2012 15:14
door mava105
Het betrof hier wel een aansluiting voor zowel PC, telefoon als digitale TV, met gratis installatie in het aanbod.