ik en mijn vriend wonen nu een half jaar samen in een appartement wat wij huren, we hebben een contract getekent van 3 jaar.
Aangezien wij hier niet graag wonen omwille van de huisbaas willen wij ergens wonen.
Er zijn zo een aantal redene waarom wij hier weg willen.
De huisbaas heeft onder ons appartement een winkel, we wisten op voorhand dat hij hier vaak zou zitten maar we wisten niet dat we er echt last van zouden hebben, hij houd ons constant in de gaten, we hebben nie veel privacy en er mankere een aantal dingen aan ons appartement wie gemeld zijn en nog alijtd niet gemaakt is.
Van privacy geef ik een voorbeeld: ik heb geen gordijnen omdat we toch op de boveste verdieping wonen en ik vind gordijnen niet mooi, om de zo veel tijd komt er iemand de ramen zemen als die man kom vind ik dat we recht hebben dat we dat moeten weten, omdat die man ook echt bij ons binnen kan kijken( stel je loopt hier naakt rond)
En er zijn nog zo veel redenen.
Wat mijn vraag is hoe kunnen wij het contract verbeken zonder de boeten te hoeven betalen, aangezien we veel redene hebben dat we hier echt weg willen , kan of moet ik die redenen aangeven voor die boete niet te krijgen ?