ik huur van 1juni 2010 een appartementje en heb deze vorige maand opgezegd met aangetekende brief dat ik in februari eruit wil.
Nu krijg ik een brief terug van de verhuurder dat als ik niemand vind tegen februari ik 6MAANDEN! huur moet blijven betalen!
wij hebben zo een 3-6-9 contract en hebben dus in februari 1aar en 8maanden gewoond.
Nu is het ook zo dat wij iemand hadden gevonden en zij ze zonde rboe of ba heeft geweigerd zogezegd hadden deze mensen geen inkomen maar ze heeft gewoon hun afspraak geannuleerd zonder ze te ontvangen.((en ze hadden wel een inkomen)
Nu staat er in haar contract blijkbaar wel dat we 6maanden moeten betalen en dat zij moet overeenstemmen met de nieuwe huurders die we vinden.
Wat ze ook eist is als wij die 6maanden betalen wij de sleutel afgeven maar dan kan zij achter onze rus nog verhuren en incasseert ze dubbel!
ik kan onmogelijk 6 maanden de lening afbetalen van mijn huis + de huur prijs van de appartement en ze blijft vasthangen aan die 6maanden ze is er niet vanaf te krijgen.
Nu twijfel ik eraan een advocaat erop te zetten om te weten wat ik moet doen