fout in plaatsbeschrijven

miss_saar
Topic Starter

fout in plaatsbeschrijven

#1 , 10 okt 2011 22:14

Beste,

wij hebben net ons appartement opgezegt, en nu ben ik eens gaan kijken naar de plaatsbeschrijving. (ik was daar zelf niet bij maar mijn ex vriend wel) Nu staat er in dat een marmere blad van de venster bank in perfecte staat is terwijl die altijd al gebarste was. De rolluiken zouden ook in perfecte staat zijn, maar die hebben nooit volledig dicht gekunnen. Toen werd ons beloofd dat die gemaakt zouden worden en daarom staat het zo in de plaatsbeschrijving. Maar dat zijn ze in bijne 3jaar nooit komen maken.
Kunnen ze ons hier nu kosten voor aanrekenen? voor iets wat we zelf niet hebben stukgemaakt?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 okt 2011 22:20

Heb je ooit een brief geschreven of mail dus iets bewijsbaar naar de eigenaar om dat te herstellen??

miss_saar
Topic Starter

#3 , 10 okt 2011 22:21

neen altijd via de telefoon

Reclame

miss_saar
Topic Starter

#4 , 10 okt 2011 22:23

en er zijn nog zo van die kleine dingen die niet juist zijn opgeschreven, maar toen tijdens de plaatsbeschrijving zijden ze dat het maar juist ging in de groffe lijnen, maar het zijn nogal moeilijke mensen, dus ik denk dat ze wel moeilijk gaan doen over die dingen

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 11 okt 2011 10:40

Zonder iets op papier sta je zeer zwak. Je had destijds een aanmerking moeten maken op de pB zelf, ook al beloofden de verhuurders het te zullen herstellen. Die herstelling konden zij dan zelf laten vermelden op de pb of in een afzondelrijk schrijven, dat jij tegentekende voor akkoord.
Het is hier al honderden keren vermeld: je bent niets met een telefoontje of een gesproken woord. Zet het steeds op papier.

Terug naar “Huren”