terugvordering huurwaarborg

tesske
Topic Starter

terugvordering huurwaarborg

#1 , 19 jul 2011 10:14

beste,
bij aankoop van ons huis in november is mondeling overeengekomen dat de huurwaarborg(2maanden)
zou dienen als huur voor de laatste 2 maanden,,nu echter na 7maanden word een schadevergoeding (7000euro) geeist voor schade aan het huurhuis,,deze is echter niet geldig(bevestigt door huurdersyndicaat)omdat het niet bij sleuteloverdracht heeft plaatsgevonden maar maanden nadien toen er al nieuwe huurders inzaten,nu is mijn grote vraag,,kan ik alsnog mijn huurwaarborg terugvorderen??

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 19 jul 2011 10:28

Dan kan de verhuurder u eveneens gaan dagen in geding voor achterstallige huur? Dat zou ik nu niet exact doen...
Als de verhuurder de waarborg aanhaalt wel hem aangetekend herinneren aan de gemaakte afspraak maar verder... extra gaan uitdagen heeft ook geen zin.

Trouwens, u evengoed verdergaan op de oude draad in dit forum; de twee vormen immers een geheel.

Reclame

Terug naar “Huren”