Als u bij het verhuizen de keuken meeneemt, en de oude keuken terugplaatst zoals ze oorspronkelijk geïnstalleerd was, is er niets aan de hand, denk ik.
Waarom is een keuken van 1992 trouwens HOOG dringend aan vervanging toe? De keuken van mijn ouders is meer 30 jaar oud en nog steeds in goede staat en absoluut niet aan vervanging toe.
Aangezien de keuken van jouw ouders waarschijnlijk in een heel wat duurdere prijsklasse te vinden was?

Ik weet niet,maar ik denk dat de keukenblok,en dan heb ik het dus niet over de apparaten,maar enkel en alleen over de kasten misschien in totaal 750 euro heeft gekost.
Probleem hierbij is gewoon het feit dat dus mijn vriendin hier al sinds 1992 woont,en de eigenaar overleden is.De erfgenamen van overledene zijn in ruzie geslagen,en sindsdien zijn dus alle kosten voor ons geweest.Aangezien er geen PB is opgemaakt volgens mij dacht ik dus inderdaad te doen zoals u zegt.Oude keuken aan de kant,moesten we dan verhuizen gewoon terugplaatsen.Vraag me echter af wat we moeten doen indien er plots een van de erfgenamen voor de deur staat en die ziet de nieuwe keuken staan.Wij hebben de aankoopcontract ondertekend in 2011,dus feitelijk hebben ze niets te zeggen,aangezien de eigenaar dus in 1992 die keuken heeft geplaatst,en het toch over DIE keuken gaat?