problemen met gas en eletriek

Star*
Topic Starter
Berichten: 2

problemen met gas en eletriek

#1 , 02 mar 2011 17:28

ons leidensweg begon vorig jaar en februari
schimmels vochtplekken echt ramp alles wat we hadden is kapot of beschimmeld!
meer dan eens stond heel het app onderwater (kelder app)
dit staken ze op ons dat wij deur openliete maar wij laat er nu als het sneeuwt en vriest de deur naar terras open
na veel wikken en wegen huurdersbond ingeschakeld
die rade ons aan klacht in te diene bij de gemeente dienst wonen die persoon was nog ons app
niet binnen en sprak met klare taal nu alles wat je kan meepakken meepakken dit app is onbewoobaar
de schimmels in de muren hebben plekken op men man zen longen veroorzaakt en zit nu continu met
longonstekingen ! maar daar was de elende nog niet ten einde na 5maand constante dreigmails
gingen ze akkoord huurcontract werd opgezegt en werden geen verdere stappen ondernomen van ons
maar toen begon het pas echt opeens moesten wij onze huurwaarborg volledig aan hun afstaand voor geleden schade
wetende dat wij in de 10maand dat we er gewoont hebben eerste maand zonder eletriek gezetten hebben wat ze ons zijden moeten ze ons
op zen minst minimum aan elitriek geven wij konden niet anders dan eerste maand op hotel te gaan want er was geen water geen gas geen eletriek NIETS!
die sloten ze gewoon af en bij luminus was het constant maar mevrouw u geeft wel degelijk eletriek niet dus na 3weken bellen wilde ze eindelijk komen kijken
wat hadden ze nu gedaan alles word van 1 contuur afgetapt en als ze die blokeren naar andere app zit iedereen zonder iets! gelukkig ware wij de enigste in het gebouw! nu word het nog beter alles was dus afgesloten na we er weggegaan zijn dat was in augustus!
opeens in november krijgen we een brief dat we terug aangesloten zijn en dat we in de maand november zoveel verbruikt hebben wat is hier aan de hand want bij luminus zeggen ze dat wij gebeld hebben wat zo niet is wij hebben bewijzen dat we er van augustus niet meer wonen doorgestuurd hebben ze niet meer gehoord nu vandaag krijgen we terug een rekening 300€ achterstallige betaling wij staan echt met onze rug tegen de muur en weten niet meer wat doen wat onze rechten zijn kan iemand ons aub wat meer info geven ook inverband met huurwaarborg wat onze rechten zijn

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 02 mar 2011 17:52

Als het appartement onbewoonbaar werd verklaart is het huurcontract vervallen. U kan zelfs naar de vrederechter stappen en de alle maanden betaalde huur terugvragen.

Luminus onmiddellijk verzoeken het contract op uw naam stop te zetten en alle eventuele bewijzen overhandigen dat u sinds datum X niet meer in dit pand woont.

Reclame

Terug naar “Huren”