#1 , 27 feb 2011 13:42
Ik heb vonnis van jeudrechter waar staat vermeld dat meede eigeneer (papa van mijn dochter) stel ter beschikking gratis appartament, ik woon in deze appartament al 5 jaar zonder huurcontract plaats beschrijving enz. en noh nooit problemen gehad. Woning is niet in perfecte staat wat blijkt dat gemaklijk kan als onbewoonbaar verklaard. Nu sinds jaar ik heb nieuwe relatie begint mijn ex en hem broer mij en mijn dochter terorisieren en binen jaar wij verhuizen naar nieuwe huis. Nu papa van dochter en hem broer opgesteld aangetekent brief waar vraagt bijdragen voor verwarming ik was geweigert en terug verstuurd aangetekent brief dat eerst ik wil wonings inspectie dat woning is veilig voor mij en mijn minderjarige dochter geen reactie van huisbaas reactie van dochters papa oploss zelf. Nu van 31 januari huisbaas afgesluiten wervarming in woning 10 gradi plus dreigt dat uitzetten van woning binnen 2 weeken. Mijn vraag kan zomaar uitzetten van woning waar ik 5 jaar woon en zomaar afsluiten verwarming? verzoening is niet mogelijk ¨family¨ turks afkomstig. wat is mijn en mijn docther rechten in deze situatie kan ik daar blijven tot ons nieuwe huis is klaar? Alvast bedankt voor antwoord