advocaat kosten

mayana
Topic Starter

advocaat kosten

#1 , 24 feb 2011 20:10

Mag mijn huisbaas de advocaat kosten die hij heeft gekregen ( zogezegd om te weten wat hij tegen mij kon beginnen omdat ik huur achterstal had ) van mij eisen die aan hem te betalen?

Mag mijn huisbaas zomaar interesten per dag aanrekenen bij een achtertallige huur?

Mag mijn huisbaas eisen dat ik extra geld stort maandelijks aan de syndicus omdat hij vindt dat het bedrag dat ik nu voor de verwarming maandelijks betaalde niet voldoet?

Danku

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 24 feb 2011 20:19

Tenzij in uw contract vermeld, of bij vonnis, dient uw huisbaas de gemaakte kosten voor de schuldvordering zelf te betalen.
Tenzij u schriftelijk (via as) in gebreke bent gesteld, en u de daar vermelde termijn heeft overschreden, of dit wederom in uw contract staat, mag hij geen interesten aanrekenen.
Tenzij (nogmaals) in uw contract staat dat hij de prijs mag verhogen (en de reden kan bewijzen), betaalt u wat er in uw contract staat betreffende de verwarming (ik vermoed dat u nu een forfaitair bedrag betaald).

Reclame

Terug naar “Huren”