handelszaak

monbay
Topic Starter

handelszaak

#1 , 26 dec 2010 20:17

in mei 2000 huurde ik een pand. daar ik geen vaste woonplaats had, wachtten we nog even voor het handelscontract te tekenen; met een handcontract hadden ze het recht grondlasten te vragen; er werd borg gestort; nu echter wil de eigenaar het pand verkopen; er zij nog meerdere zaken daar en alles wordt verkocht; wat kan ik eisen ? kan enkel afschrift borg tonen en betaling v an huur en grondlasten; de eigenaar heeft tot nu toe' geen contact genomen; weet iemand raad of moet ik een advokaat nemen en wat gaat me dat kosten ? groetjes

monbay

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 dec 2010 11:17

Heb je een geschreven huurovereenkomst? Voor welke periode? Is ze geregistreerd?

monbay
Topic Starter

#3 , 27 dec 2010 11:49

Nee, daar we afspraken het contract te tekenen na mijn wijziging van woonplaats , (logeerde bij fam. ) dus is er enkel bewijs van betalingen,huur,grondlasten die ze mochten vragen bij handelscontract, bewijs van borg .

monbay

Reclame

Terug naar “Huren”