Ik woon sinds Juli 2009 in een huurwoning. Bij het tekenen van het huurcontract was er één zaak afgesproken : er ging centrale verwarming komen na 2 of drie jaar.
Nu zijn we een klein anderhalf jaar verder en we hebben amper rust gehad...
Er is plots beslist dat er een nieuw dak moest komen op de bakamer, maar dan ook over de keuken.
Dan was het plafond kapot dus nieuw plafond in de badkamer, dus waarom dan ook niet in de keuken?
schouw uitgebroken in de keuken want plots beslist dat er een nieuwe keuken moest komen. Dus toch ook nieuwe vloeren zeker!!! Jepla staat daar ineens met tegels, keuken uitbreken, nieuwe keuken installeren, enz... Sinds begin september rust ( op anderhalf jaar tijd ) en nu ineens zou er volgend jaar een nieuwe gevel moeten komen achteraan...En wij maar slikken, ik, mijn zoontje van drie en mijn zwangere vrouw! Maar genoeg is genoeg heb ik gezegd : point finale! en de reactie : ik kan nu hierop niet reageren, ik ga dit bekijken en zal zien wat er nu gaat gebeuren, ik laat nog iets weten...
Help!!!
Kan iemand mij eens verlossen en zeggen of ik weldegelijk deze gekte mag stoppen, de wet aan mijn kant heb en "het rustig genot" van de huurwoning ook eens mag proeven...?
Hartelijke dank voor de hulp!