Het ding is dat we pas Zondag onze sleutel krijgen en zondag dus pas de plaatsbeschrijving doen. Ik had al enkele vrienden opgetrommeld om te komen helpen zondag met het afplakken van de muren / beginnen met schilderen. Ik bel deze middag naar de huisbaas met de vraag als we mogen schilderen (de vorige eigenaars mochten het ook doen). Ik ben dan zo vriendelijk om het nog te vragen met als reden dat ik wat kan plannen om te schilderen/verhuizen/verf aan te kopen zodat we zondag kunnen beginnen. Dan zegt ze doodleuk dat ze daar nu niet kan over beslissen...
Dan vraagt ze welke kleuren het zijn. Ik zeg haar dat het een beige tint is en licht bruin, dat we dus zeker geen overdreven kleuren nemen. Dan vroeg ze zich nogmaals af aan welke muur welk kleur ging komen (uiteindelijk is dat aan ons denk ik zo.)
Ze zal het ons maar laten weten eens we zondag zijn zei ze... Volgens mij wat mensen tegenwerken denk ik zo. Nu, ik blijf beleefd want we hebben elkaar nodig he
Vraag mij gewoon af in hoeverre ze zo'n beslissing kan nemen om het ons te verbieden zonder dat het in het contract staat.