Concierge woning

kuku
Topic Starter

Concierge woning

#1 , 12 okt 2010 10:02

Ik woon al 10 jaar in een concierge woning van een bedrijf in het Antwerpse . We moeten hier wonen omdat we toezicht moeten hebben op de terreinen rondom de woning . Het betreft hier een bel etage woning . Ook baten we hier een soort kantiene uit . Nu word er één persoon betaald maar de andere word meer niet dan wel betaald terwijl dat we meer dan full-time werken ; Het wordt steeds erger . toen we hier kwamen wonen hadden ze twee personen nodig Full-time , de woning hadden we gratis ter beschikking . Nu komen ze al jaren en jaren af omdat ik meer dan 19 u ben afgenomen zogezegd door crisis , jullie hebben het appartement gratis , ( het komt er op neer dat de rest van men loon het appartement is ) maar ik heb niet gevraagd hier te wonen , en als dat zo is is dat meer dan 1000 euro per maand dat we betalen . Ook is volgens mij dit huis niet eens bekend . Mag dat zomaar zonder contract zonder handtekening dat ze dat dan zo berekenen dat ik maar een part meer heb .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kuku
Topic Starter

#2 , 12 okt 2010 10:03

Je meot ook rekenen , sinds februari heb ik 1675 overuren staan en word niet betaald en geen recup voor het appartement zeggen ze , mag da zomaar ???

kuku
Topic Starter

#3 , 12 okt 2010 10:19

Alles zonder dat er maar ets op papier ervan staat he

Reclame

Terug naar “Huren”