huurwaarborg

brahim
Topic Starter

huurwaarborg

#1 , 06 jul 2010 17:39

Geachte; Mijn vrouw heeft de waarborg vrijgegeven maar het blijkt achteraf dat er niks klopt van wat allemaal op rekening van de huisbasine (valse bedragen : bedragen die niet in het contract staan )mijn vraag is kan ik nog iets ertegn doen aangezien dat de waarborg al vrijgegeven is ?kan ik nog al bewijsstuken van de huisbasine eisen mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 jul 2010 18:09

Als u huurt wordt de waarborg 2 of 3 maanden huur op een rekening gezet waar beide partijen moeten voor tekenen.
Want bent u de huurder of de verhuurder
Valse bedragen??
U hebt toch een ontvangstbewijs van betaling/storting huur ?
Die bedragen staan toch vermeld in huurcontract.
Het is wel het bedrag van de oorspronkelijke huur
Als huurder heb je ook recht op de intrest
Laatst gewijzigd door Franciscus op 07 jul 2010 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

float

#3 , 06 jul 2010 19:11

Van wanneer is het huurcontract?
Zijn jullie getrouwd/samenlevingscontract of iets anders?

Reclame

brahim
Topic Starter

#4 , 06 jul 2010 19:12

mijn vrouw had een appartement gehuurd ; ze heeft getekend om de waarborg vrij te geven ( dom van haar maar daar ken ik niks aan doen ) maar nu blijkt dat al die kosten die van de waarborg af gegaan zijn ; zijn onregelematig plus dat ik geen bewijs heb van al die kosten .

float

#5 , 06 jul 2010 19:18

Vraag de bewijzen aan de verhuurder?

brahim
Topic Starter

#6 , 06 jul 2010 19:24

kan ik dat nog vragen aangezien dat de waarborg al vrijgegeven is?

float

#7 , 06 jul 2010 19:28

Heeft je vrouw een document getekend waarop het juiste bedrag stond?
Hoe lang is dat geleden?

brahim
Topic Starter

#8 , 06 jul 2010 19:30

ja een week geleden

JohnD

#9 , 07 jul 2010 08:09

kan ik dat nog vragen aangezien dat de waarborg al vrijgegeven is?
U kan nog steeds de originele facturen opvragen, niettegenstaande de waarborg vrijgegeven is. Daar er hier volgens op een andere door u gestart topic meer dan overduidelijk bedrog is, zou ik onmiddellijk naar de vrederechter stappen. De bedragen die u in dat ander gestart topic opnoemt zijn niet ten laste van de verhuurder en zijn loutere fantasie van de verhuurder. Hij zal alles dus moeten verantwoorden tot in de puntjes met originele facturen. Hier betreft het bedrog dat u pas later ontdekt heeft en nog kan rechtgezet worden. Of die waarborg m.a.w. vrijgegeven is of niet wil niet zeggen dat u geen originele (!) facturen meer kan opeisen, en dan moeten die bedragen dus nog ten uwe laste vallen, wat voor alle duidelijkheid niet het geval is voor beheerskosten en personeel - of woonde u soms in een hotel ? - Die verhuurder is stapelgek IMHO. Ge moet maar durven zeg ik !
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

brahim
Topic Starter

#10 , 07 jul 2010 18:01

dank u

Terug naar “Huren”