.. en zijn de houten latjes zwarte plekken beginnen te vertonen.
Die zwarte plekken ontstaan als het vocht in de latjes begint in te werken. Gemakkellijk met een product te verwijderen zonder opschuren. Drogist vragen.
Ze komen van Montenegro en hebben Duitse paspoorten. Hun adres van op de paspoorten heb ik dan ook vermeld in het huurcontract. Maar uiteindelijk is het toch de bedoeling dat ze hier hun adres hebben ?
Nu wel natuurlijk omdat het een woning is die tot hoofdverblijfplaats dient. Toen nog niet.
4de probleem is dat het een appartement is met 1 slaapkamer, maar het is een koppel met 1 klein kind, het kan wel slapen bij de ouders op de slaapkamer, maar ik zelf ondervind hier enorm veel geluidsoverlast van.
1 klein kind ? LOL, voorlopig althans vanzelfsprekend.
.. maar hoe de mensen hun klein kind groot brengen laat ook wel wat te wensen over (niet aan mij om erover te oordelen natuurlijk)
Dat is toch een culturele verrijking dacht ik ? Of zie ik dat mis ? Altijd dat saaie typische Belgische opvoedingsstramien.
Oplossing, ik zou de huurder er uit willen zetten volgens de wettelijke gang van zaken,
Hoe dacht u dat gedaan te krijgen ?
Als dit gebeurd is, mag ik dan wettelijk een koppel met kinderen weigeren indien ze willen huren ?
Wishfull thinking heet zoiets. Enfin moest het u dan toch lukken na een jaartje of zo, kan u dat natuurlijk niet maken want dat zou dan discriminatie heten (ik bedoel negatieve discriminatie, want positieve is natuurlijk toegelaten).
in de periode van deze 5 maand reeds volgende problemen:
Euh ... valt nog goed mee in feite vind ik ....

Of je na 9 jaar nog van een "appartement" zal kunnen spreken is wat anders natuurlijk.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard