Vred. Gent (1ste kanton) 14 maart 1997 en 20 juni 1997

Seth
Topic Starter

Vred. Gent (1ste kanton) 14 maart 1997 en 20 juni 1997

#1 , 09 apr 2010 14:29

Beste posters,

Ik ben op zoek naar de uitspraak/vonnissen die ik veel tegenkom in verwijzingen...Het gaat om de verhuring van een studentenkamer en bepaalde opschortende bedingen die in het contract zouden staan, ook iets m.b.t. de woonkwaliteit van die kamer(s).

Maarten Dambre heeft er een noot onder geschreven (TOGOR 1999).
Omdat hier vaak naar verwezen wordt zou ik het graag eens onder ogen krijgen...

Iemand die erover beschikt of over kan beschikken?

Alvast bedankt en mvg,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 09 apr 2010 15:21

Oeps, die boeken van Maarten Dambre zijn geloof ik zowat het neusje van de zalm. Ik geloof dat de huurdersbond ze zelfs niet heeft. Advocaten gebruiken ze regelmatig. Misschien kan iemand van het Jur.Team op het forum eens polsen ....
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Seth
Topic Starter

#3 , 09 apr 2010 15:26

Inderdaad geweldige boeken....ik heb er dus één staan maar ik zoek de referentie dus, die vonnis van dat vred.gent.

Op 't internet is die niet terug te vinden, alleen als verwijzing maar het desbetreffende vonnis zélf niet.

Reclame

Vandebos

#4 , 10 apr 2010 14:27

Togor staat voor:

"Revue de droit immobilier" tot 2003

Nadien noemt dit tijdschrift "Tijdschrift voor bouwrecht en onroerend goed"

Maakt dit het makkelijker om de vonnissen terug te vinden?

Terug naar “Huren”