Onderlinge Huurovereenkomst.

Tenant
Topic Starter

Onderlinge Huurovereenkomst.

#1 , 16 feb 2010 21:52

Een broer van mij kan tegen een zeer geringe kost (enkel ter mededekking van energie- en onderhoudskosten) van een vriend een leegstaande verdieping gebruiken in hetzelfde gebouw waar hij op het gelijkvloers woont.

Keuken en badkamer worden gedeeld.

Teneinde te kunnen aantonen dat mijn broer apart woont en tegen een geringe kost, lijkt het mij verstandig om een Onderlinge Huurovereenkomst op te maken.

Wie kan mij hierbij helpen? Tips & tricks, een opsomming van en/of verwijzingen naar contractclausules, of modelovereenkomst(en) zijn zeker welkom.

Bedankt alvast!

Groet,

JRO

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 16 feb 2010 22:02

Een broer van mij kan tegen een zeer geringe kost (enkel ter mededekking van energie- en onderhoudskosten) van een vriend een leegstaande verdieping gebruiken in hetzelfde gebouw waar hij op het gelijkvloers woont.

Keuken en badkamer worden gedeeld.

Teneinde te kunnen aantonen dat mijn broer apart woont en tegen een geringe kost, lijkt het mij verstandig om een Onderlinge Huurovereenkomst op te maken.

Wie kan mij hierbij helpen? Tips & tricks, een opsomming van en/of verwijzingen naar contractclausules, of modelovereenkomst(en) zijn zeker welkom.

Bedankt alvast!

Groet,

JRO
Indien het pand kadastraal niet opgesplitst is/wordt kan uw vriend niet "apart" wonen op dat adres. Hij zal bijgevolg juridisch één gezin vormen met de andere bewoner.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Huren”