Sorry dat ik me zo botweg tot u richt maar ik zit met een probleem:
Het kan zijn dat je nog op de hoogte bent van mijn toestand, zoniet zal ik hem hier even schetsen:
Op 1 april 2008 verhuurde ik een handelspand met aparte woonst aan een FEITELIJK samenwonend koppel.De huurovereenkomst van het appartement wordt door beide ondertekent, de handelshuurovereenkomst wordt op naam van de vrouw gezet.
Rond december 2008 krijg ik een gewoon schrijven dat de man de woonst gaat verlaten daar de relatie werd stopgezet.Hiermee ga ik akkoord, de vrouw betaald gewoon de huur verder.
Na herhaalde achterstanden met betrekking tot de huur v/h appartement
besluit ik de de vrouw de opzeg te geven v/h appartement. Ik doe dit aangetekend en de opzeg zou gaan van 1 juli t/m 31 december 2009.
Ik motiveer de opzeg met te vermelden dat mijn broer het appartement zal betrekken, wat ook met de werkelijkheid strookt.
Na vele zittingen voor het vredegerecht gaat de vrederechter morgen, juist op 31 december, een oordeel vellen want de opzeg wordt door de tegenpartij betwist daar ik deopzeg niet aan de 2 partijen heb betekend.
Ik weet dat ik morgen zwak sta tegenover de vrederechter maar weet jij met welke argumenten ik hem mischien nog zal kunnen overtuigen?
MVG