Klusjesman

marcnicolay
Topic Starter

Klusjesman

#1 , 28 okt 2009 08:30

Ik huur een studio in een klein gebouw met 3 studio's.
Sind augustus vorig jaar heeft de eigenaar ,die boven mij woont,
een vriend 'klusjesman' in 'dienst' genomen.
Elke dag, elk weekend van 's morgens tot 'savonds komt die man kleine en grote werkjes uitvoeren. Soms storend soms niet .
Maar altijd is hij wel 'iets' aan 't doen . Kloppen zagen, nieuwe vloer leggen enz. Meestal in de studio boven mij. Meer dan 1 jaar nu.
Ik vrees dat die klusjesman hier een mooie bijverdienste heeft gevonden en het volgende jaar hier nog altijd zit te klooien.
Kan ik hier iets aan doen,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 29 okt 2009 02:08

Even de inspectiedienst van de RVA opbellen ?
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos

#3 , 29 okt 2009 10:08

Eventjes vriendelijk met de huisbaas overleggen? RVA zal dit probleem ongetwijfeld snel kunnen oplossen; net zoals de huisbaas zeer snel het probleem van die lastige huurder die hem geld kost kan oplossen door één verdiep lager te willen gaan wonen...

Reclame

Terug naar “Huren”