Huisbazen....

dorinka
Topic Starter

Huisbazen....

#1 , 25 okt 2009 12:10

Met alle respect voor EERLIJKE huisbazen, verhuurders die huizen appartementen of wat dan ook verhuren en uiteindelijk maatregelen moeten nemen wanneer hun eigendom wordt vernield, geen huishuur meer wordt betaald door de huurder. De EERLIJKE verhuurder staat soms in een situatie dat het hem dure processen kost, en meerdere maanden duurd voor hij zijn huurder(s) eindelijk buiten krijgt. Maar het tegenovergestelde bestaat ook . Zie ons geval, alsook meerdere gevallen die ik in dit forum lees sinds wij zelf ( te brave goedgelovige mensen ) ben nu anders ingesteld sindsdien. Zie mij hier schrijven, ik werk in een beshutte werkplaats.Dacht die huisbaas dat ik dan soms te stom ben om hem op mijn beurt het nodige bewijs materiaal te overhandigen aan mijn advocaat ? Ja, met ons laatste spaarcenten.Mijn beurt om eerlijk te zijn tegen over de forum mensen die mij veel raad hebben gegeven.Ben alcoholiste, ben gestopt in 2006. Maar door mijn woede wat die verhuurder ons aan doet sta ik weer onder medicatie..Ik eet niet meer, of amper vandaar mijn 38 kg. Maar woog 46kg.Ga nog steeds werken. Maar bestaat er niets om die verhuurder aan te geven ? Ik vernam dat mijn schoonouders ook een appartement huren van dezelfde persoon. die mensen zijn 76 jaar oud, en hebben geen huurcontract.Maar in hun geval geen polyvalente opslagplaats zoals ons.Wat als dit ander apartement ook van zijn broer is, dus mede eigenaar als het appartement waar wij nog voorlopig zitten. Wij verhuizen nu vrijdag, dus geen huisbaas meer. Nu nog afwachten wat er allemaal op de dagvaarding zal gezegd worden. Is een huurcontract niet verplichtig ?
Geboren in Schaarbeek, sinds 2004 wonende in Antwerpen.
Werk in een beschutte werplaats te Boom.
Interesses; Op de hoogte zijn van het medisch vlak, nieuwe wetenschappelijke ondervindingen over ziektes , operaties... Rechtvaardigheid van de mens.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”