Aan iedereen die mij zo veel raad heeft gegeven...

dorinka
Topic Starter

Aan iedereen die mij zo veel raad heeft gegeven...

#1 , 17 okt 2009 10:20

Kunnen jullie eventjes in" Burgelijke aansprakelijkheid " mijn bericht lezen ?
De dagvaarding is voor 29 Oktober op aanvraag van de verhuurder.
Laatste e-mail ik kreeg van de gemeente... het gaat effectief over een polyvalente opbergruimte. Boven ons zijn het legaal twee appartementen.
Erger, vermits alles mondelings werd gezegt voor het huren, dus geen beschrijving dus ook geen huurcontract vernamen wij ook dat de eetkamer en salon volgens de eigenaar de enige ruimte was die hij ons verhuurde als opslagplaats. Ongeveer 40 m2 dat wij maandelijs 250 euro betalen. Sleutel van de eetkamer is dezelfde die alle andere deuren, wc, kamers badkamer openen. Dit allemaal bij ons gelijksvsvloer, in totaal waren er 4 sleutels. Maar zijn broer is mede eigenaar, en dit vanaf de hal. Dus ook kamers badkamer,wc. Van hem horen wij niets. Maar van de verhuurder verklaard hij dat wij zelf toeschaffing heben gedaan tot dit andere gedeelde en er een woning van hebben gemaakt. Alsook eetkamer noem maar op.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”