Opslagplaats

dorinka
Topic Starter

Opslagplaats

#1 , 01 okt 2009 11:13

Eerst en vooral wil ik Mr Vandebos bedanken voor zijn informatie en raad die hij me gisteren gaf.
Dank u Mr Vandebos, en voor de anderen...eerlijke huurders of verhuurders. Ik wens jullie veel sterkte toe.
Voorlopig ben ik in ziekteverlof, ik kreeg vier dagen van mijn huisdokter.
Problemen van mijn sinus. Dus hou ik me bezig met het lezen van jullie Forum. Alle nuttige informatie, wetten wat ons betreft schrijf ik zorgvuldig op. Het zal me helpen sterker in mijn schoenen te staan, de dag dat ik ze nodig heb ? Ik ben geen sterke vrouw, ik gebaar alsof...voor mijn dochterje en mijn man. In feite leef ik in de onzekerheid, ik ben bang voor wat er volgen gaat. Wij zijn duppe voor de tweede maal in deze gemeente in dezelfde straat door twee verschillende huisbazen. Iedereen kent iedereen...of denken ze toch. Ik neem nu weer sinds een paar maand of meer medicatie tegen angst en slaapstoornissen, drink veel koffie, rook te veel en eet te weinig.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 okt 2009 17:36

leest dan zeker al de brochuren eens op de site justitie

via www.be ==> justitie>publicaties

geef in dit forum vb de naam van vandebos in en je krijgt ook een schat van info ... om j demoor niet te vergeten en lex

dorinka
Topic Starter

#3 , 01 okt 2009 23:38

Zal ik zeker doen, :roll: Grote dank !

Reclame

Terug naar “Huren”