Pagina 1 van 1

kotbaas stelt mij verantwoordelijk

Geplaatst: 26 jul 2009 13:02
door TanjaDH
Dit is mijn tweede probleem met de kotbazen:

In de badkamer op ons kot staat er een lavabo van Duravit. Het stopsel daarvan heeft een soort kliksysteem: als je klikt, gaat het open, klik je nog eens, gaat hij weer dicht. In het begin hadden mijn kotbazen al toegegeven dat het stopsel niet goed werkte: in gesloten toestand liep het water ook weg.

Nadat mijn kotbazin alles aan het controleren was (ons contract loopt af), zei ze dat het stopsel niet meer paste in de lavabo: er zou iets afgebroken zijn waardoor die niet meer kon "klikken". Wij zijn volgens haar verantwoordelijk om een nieuw stopsel te kopen. En aangezien het een designlavabo is, kan dat toch al zo'n 30 euro zijn.

Dit vind ik raar: het stopsel "klikt" niet meer, maar als ik het gewoon dichtdraai, is er geen probleem: het is gesloten en het water blijft staan. Ik vind het belachelijk dat ik het stopsel moet veranderen omdat het niet meer klikt, terwijl dit systeem sowieso al niet werkte om het water te laten staan.

Kan iemand me hierbij raad geven?

Geplaatst: 26 jul 2009 15:02
door Vandebos
Is er ergens een geschreven spoor dat u dit reeds eerder aanhaalde?

Geplaatst: 26 jul 2009 15:06
door TanjaDH
Neen, maar we hebben dan gezegd: "ja maar dat ding werkte sowieso al niet!" En ze antwoordde dat het inderdaad niet optimaal werkte, maar omdat het niet meer klikt, moeten wij het vervangen.

Een geschreven spoor dus niet, maar zijzelf weet maar al te goed dat we dit al vastgesteld hadden.

Geplaatst: 26 jul 2009 15:54
door Vandebos
Woord tegen woord.

Er staat niets over geschreven in een plaatsbeschrijving?