vloerbekleding

vierie
Topic Starter

vloerbekleding

#1 , 02 jun 2009 15:19

Beste

In het appartement dat ik huur, ligt in de slaapkamers vast tapijt. Wegens gezondheidsredenen zou dit tapijt moeten vervangen worden door iets waar het stof niet blijft in vastzitten, bijv. laminaat.
Nu was mijn vraag, zijn de kosten voor mij als huurder? Of voor de verhuurder?

Alvast bedankt voor de info!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 03 jun 2009 00:01

Voor de huurder, daar is geen twijfel aan. En als ge pech hebt en er is een plaatsbeschrijving kan hij zelfs eisen dat er terug vast tapijt komt.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos

#3 , 03 jun 2009 14:07

IK zou contact opnemen met de verhuurder, hem uw gezondheidsprobleem duidelijk maken en eens kijken wat er te "regelen" valt. Op die wijze kan je op zijn minst schriftelijk bekomen dat de verhuurder akkoord gaat met het veranderen van de vloerbekleding en kan je vermijden er na je huurcontract opnieuw vast tapijt te moeten plaatsen. Hoe dus terdege rekening met wat hij vraagt om onaangename verassingen te vermijden.

Reclame

Terug naar “Huren”