huurcontract

Marina1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

huurcontract

#1 , 07 jan 2023 11:33

beste ik heb een vraag ons huurcontract is niet geregistreerd niet door mijn schuld maar is verloren gegaan met de post wat ik niet kan bewijzen omdat het om een gewone zending gaat ik heb het op de post gedaan maar het is nooit aangekomen in het scanningcentrum nu hebben we problemen met de huurder wegens wanbetaling ik heb gebeld naar FOD financien en kan het huurcontract nog registeren maar het is nu zes maand geleden ik wil een procedure starten met de vrede rechter om het contract te verbreken en onze woning vrij te geven het is een bestaande contract door beide getekend kan ik mijn rechten nog doen gelden FOD gaat mij een nieuw formulier opsturen we zijn met 4 personen eigenaar graag een reactie aub

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6857

#2 , 07 jan 2023 12:30

Ik neem aan dat u nog een getekend exemplaar hebt van de huurovereenkomst ?

Dan is er geen enkel probleem om het nog te laten registreren. Hoogstens riskeert u (theoretisch) een boete van ongeveer 25,00 € .

Reclame

Terug naar “Huren”