hallo iedereen,
ik heb het volgende probleem. Sinds 05/2008 woont er een nieuwe huurder in mijn appt, en toen is er een kontrakt opgemaakt waar in stond 630eur + 120 eur lasten (afrekening 1 x per jaar)
nu het volgende probleem:
ze moet nu een supplement betalen van 260 euro omdat ze redelijk veel water en verwarming gebruikt heeft en nu beweert zij dat ze enkel voor de individuele kosten betaalt, dus water en verwarming. ze is niet akkoord dat zij ook moet batelen voor de gemeenschappelijke elektriciteit, kuisen van de gang, gebruik van lift. Zij beweert nu dat ik haar 150 euro moet betalen omdat ze zegt dat zij niet moet betalen voor die kosten, ze verwacht nu een antwoord terug. wat denken jullie hiervan?
Is het niet zo dat gebruik van lift, kuisen van de gemeenschappelijke delen, gemeenschappelijke elektriciteit van de gang, dit zijn toch kosten voor de huurder en niet voor de eigenaar?
Zijn er nog mensen met deze slechte ervaring?
Wat kan ik best doen of hierop antwoorden?
Er staat toch in het kontrakt lasten, dit is zowel de individuele als de gemeenschappelijke? En ook staat er afrekening 1 x per jaar. Met de vorige huurders heb ik hier nooit problemen mee gehad.
bedankt voor de feedback