Cv ketel

BenisaOba
Topic Starter
Berichten: 33
Juridisch actief: Nee

Re: Cv ketel

#31 , 25 apr 2022 14:44

Man, man.
Draai uw gaskraan dicht.
Als u dan in de kou zit hebt u een gasketel.
Indien niet is het geen verwarming op gas.
Men moet toch geen nobelprijswinnaar zijn om te weten wat voor ketel men heeft?
Als jij mij kan vertellen waar ik mijn gas zou moeten dicht draaien. nee maar als mijn verwarming aangaat gaat ook de gasmeter teller omhoog dus zal het wel aan de hand daarvan weten.

Nogmaals, je hoeft niet zo bijdehand te reageren hoor ik vraag je niet om langs te komen en dit te doen voor mij. Beetje meer peace in de wereld

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#32 , 25 apr 2022 14:55

Het dichtdraaien van de gaskraan is very peaceful en klimaatvriendelijk.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#33 , 25 apr 2022 14:57

"als mijn verwarming aangaat gaat ook de gasmeter teller omhoog"
Dan kent u het antwoord.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

BenisaOba
Topic Starter
Berichten: 33
Juridisch actief: Nee

#34 , 25 apr 2022 15:09

"als mijn verwarming aangaat gaat ook de gasmeter teller omhoog"
Dan kent u het antwoord.
Wil de huisbaas niet bellen. Is nogal bijdehand en heel erg bot. Vandaar dat ik bel. Ik ga een afspraak inplannen met een technieker en die zal het wel uitvogelen voor me en bevestigen haha

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#35 , 25 apr 2022 17:02

zover ik begreep van deze topic zou je normaliter een gasketel moeten hebben als je gas maandelijks betaald. Klopt dat?

Of moet je die mazoutketel dan zelf als huurder in je appartement bijvullen? Hoe werkt zoiets precies. Ik heb in ieder geval nooit zelf mazout bijgevuld enkel de druk van het water.

Als je kookt met gas heb je ook een gasmeter, zonder daarbij een CV op gas te hebben, en een stookolie tak ligt gewoonlijk NIET in uw living, maar in de kelder of onder de grond.

BenisaOba
Topic Starter
Berichten: 33
Juridisch actief: Nee

#36 , 25 apr 2022 17:25

zover ik begreep van deze topic zou je normaliter een gasketel moeten hebben als je gas maandelijks betaald. Klopt dat?

Of moet je die mazoutketel dan zelf als huurder in je appartement bijvullen? Hoe werkt zoiets precies. Ik heb in ieder geval nooit zelf mazout bijgevuld enkel de druk van het water.

Als je kookt met gas heb je ook een gasmeter, zonder daarbij een CV op gas te hebben, en een stookolie tak ligt gewoonlijk NIET in uw living, maar in de kelder of onder de grond.
Nee ik heb een kookplaat. Dus ik kook niet op gas.


Terug naar “Huren”