Herstelling toilet

Thomas_A
Berichten: 2325
Juridisch actief: Nee

Re: Herstelling toilet

#16 , 26 mar 2022 17:19

Akkoord met laatste opmerking. Dit is geen echte slijtage, maar opstapeling van urinesteen over de jaren. Hier kan je preventief iets aan doen.

Als je er 15 jaar woont, is dat echt wel jouw verantwoordelijkheid.

Mooi van de verhuurder dat ze het toilet willen vervangen.

By the way, bij het oplossen van een verstopping bij mij moest het toilet toch van de muur. Loodgieter heeft dan ook het overtollige urinesteen mechanisch verwijderd langs de achterkant, inbegrepen in de vaste prijs die ik toch al moest betalen. Het kan dus technisch wel en er zijn ook correcte loodgieters.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
summaheat
Topic Starter
Berichten: 17

#17 , 05 apr 2022 08:49

Ja besef dat het een grote gunst is . Kwas bezig met het toilet goed te ontstenen met goeie producten , bij deze weet ik nu dat je een toilet ook urinesteen moet verwijderen want dat wist ik niet.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#18 , 05 apr 2022 12:03

Geen enkel product in de handel kan urinesteen degelijk verwijderen. Je kan het beter voorkomen door wekelijks te kuisen. Over urinesteen weet ik alles, na 30 jaar beheer in horecapanden. De leidingen die ik al diende te laten vervangen aan urinoirs zijn ontelbaar. Sommige buizen met diameter 6 cm zaten compleet dicht met urinesteen.

Reclame

Terug naar “Huren”