bewijs van inkomsten student

DaisyPrry
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

bewijs van inkomsten student

#1 , 18 nov 2021 13:50

Ik ben van plan om een appartement of studio te huren in december. Natuurlijk ben ik nog student maar ik dreig mijn domicilie kwijt te raken in januari doordat mijn ouders weer naar hun land van herkomst gaan en ik absoluut niet mee wil waardoor ik volledig op mijzelf sta. Door de jaren heen heb ik een behoorlijke rekening opgespaard door de vele studentenjobs + ons familiehuis (waar ik mede-eigenaar ben) is ook verkocht, hierbij krijg ik ook 1/3 van het verkoopbedrag.
Op kot of een studentenvoorziening is het niet mogelijk om een domicilie te plaatsen, of wel?

Kan ik zelf een studio of appartement huren en hoe zou ik moeten bewijzen aan de huurbaas dat ik wel degelijk de maandelijkse huur kan betalen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 06 dec 2021 15:07

Ga eens langs een www.caw.be in uw buurt en daarna naar de sociale dienst van het OCMW van uw gemeente

Reclame

Terug naar “Huren”