Optie huur cash?

LYNX XX
Berichten: 2505
Juridisch actief: Nee

Re: Optie huur cash?

#16 , 27 okt 2021 16:06

#15 en alle vorige reacties hebben enorme twijfels over deze handelswijzen.
Het kan goed aflopen ( ??? ) maar in deze tijden neem het zekere voor het onzekere.
Zie hun uitleg omtrent die eerste maand huur ?? 1 november huur betgalen en kosten voor huur vanaf 1.12.2021 ??
En WAAR cash om door te storten te vermijden aan de verhuurde, roept toch sterke bezwaren op. En eerst betalen en dat contract lezen, neen dat kan niet.
Mag nog een standaard BIV contract zijn dat u op voorhand moogt lezen, NADIEN kunnen er aanpassingen gebeuren.

Totale afrader. En verwijten dat u twijfels heeft; dat ze de kar eens omdraaien.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NBSFV87
Topic Starter
Berichten: 80
Juridisch actief: Nee

#17 , 27 okt 2021 18:08

Intussen laten weten dat ik eerst contract wilde, en dan pas betaalde en geen cash zou geven. Ze hebben me dan uiteindelijk per mail laten weten dat ze dit deden wegens slechte ervaringen met mensen die niet kwamen opdagen. Ze zouden voor mij een uitzondering doen. Maar ik moet wel onmiddellijk betalen NA de ondertekening, voor hun neuzen, met instantbetaling, een maand op voorhand. Dit zou een gunst zijn en de eigenaars willen me toch eerst ontmoeten want ze vinden me 'moeilijk' en iemand met weinig 'vertrouwen'.

LYNX XX
Berichten: 2505
Juridisch actief: Nee

#18 , 27 okt 2021 20:17

Intussen laten weten dat ik eerst contract wilde, en dan pas betaalde en geen cash zou geven. Ze hebben me dan uiteindelijk per mail laten weten dat ze dit deden wegens slechte ervaringen met mensen die niet kwamen opdagen. Ze zouden voor mij een uitzondering doen. Maar ik moet wel onmiddellijk betalen NA de ondertekening, voor hun neuzen, met instantbetaling, een maand op voorhand. Dit zou een gunst zijn en de eigenaars willen me toch eerst ontmoeten want ze vinden me 'moeilijk' en iemand met weinig 'vertrouwen'.
Zij vinden u moeilijk en met weinig vertrouwen. Integendeel hun werkwijze is tekenend daarvoor en u bent verstandigst.

Reclame

KJ86
Berichten: 2663

#19 , 27 okt 2021 20:22

Klopt toch?
Ik zou mij toch vragen beginnen stellen bij de vraagprijs van het appartement.
Als het appartement correct geprijsd is, zouden er kandidaten in overvloed moeten zijn.

Terug naar “Huren”