Uittredende plaatsbeschrijving

Reneee
Topic Starter
Berichten: 43
Juridisch actief: Nee

Uittredende plaatsbeschrijving

#1 , 04 jun 2021 12:05

De intredende plaatsbeschrijving, en het huurcontract is ondertekend door 3 personen. De huurder en de 2 eigenaars (zijnde ik en mijn vrouw )
Daar ik, als mede-eigenaar niet aanwezig kon zijn op de dag van bezichtiging einde contract ( 30 januari om 17.30 Rond die tijd is het reeds donker ) heeft de huurder een papier opgesteld als volgt:
Mevr ..... en Mhr .... zijn akkoord gegaan om de borg van x € volledig vrij te geven min 100 € op rekening van de huurder.

Dit document is ondertekend door de huurder en door mijn vrouw. Ik heb dit niet ondertekend daar ik niet aanwezig kon zijn, en zou het ook nooit hebben ondertekend.
Is dit document rechtsgeldig? dit om te meer omdat er anderendaags bij controle overdag en in daglicht , er aan het bad een zodanige grote schade aanwezig was dat dit bad is moeten vernieuwd worden.
Kunnen wij via gerechtelijke weg deze kosten nog verhalen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”