knop radiateur

christoph1984
Topic Starter
Berichten: 96

knop radiateur

#1 , 17 dec 2008 16:32

Een knop van de chauffage is geroest .. wie draait vr deze kosten op? huurder of verhuurder?


mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Berichten: 3580

#2 , 18 dec 2008 16:22

Ja christoph1984, da's weer zo'n moeillijk geval. Volgens mij de huurder, maar in eerste instantie zal de verhuurder dat natuurlijk wel aan U doorrekenen. Ik heb ooit eens zelf moeten betalen voor zo'n defekt chauffage-vloeistofmeter (zo'n buisje met graduaties waaruit door verdamping van de vloeistof in het buisje, een schatting van je calorieverbruik per chauffageelement kan gemaakt worden voor de jaarlijkse eindafrekening). 105,43 Eurootjes incl. V.O. technieker koste dat grapje.

artemis
Berichten: 3294

#3 , 18 dec 2008 17:55

Ik heb ooit eens zelf moeten betalen voor zo'n defekt chauffage-vloeistofmeter (zo'n buisje met graduaties waaruit door verdamping van de vloeistof in het buisje, een schatting van je calorieverbruik per chauffageelement kan gemaakt worden voor de jaarlijkse eindafrekening). 105,43 Eurootjes incl. V.O. technieker koste dat grapje.
Een calorimeter heet zo'n ding. Vertel ons nu ook John hoe dat ding 'defect' is geraakt :mrgreen: ..... Bij mijn weten kan dat enkel stuk door er met iets tegen te stoten of door er iets op te laten vallen....

Een verroeste radiatorknop, ik denk dat dat valt onder dezelfde categorie als lekkende kranen en wc-vlotters die blijven lopen, dus ik denk ook dat het voor de huurder is, maar ik ben niet zeker.

Reclame

JohnD
Berichten: 3580

#4 , 19 dec 2008 20:02

Een calorimeter heet zo'n ding. Vertel ons nu ook John hoe dat ding 'defect' is geraakt :mrgreen: ..... Bij mijn weten kan dat enkel stuk door er met iets tegen te stoten of door er iets op te laten vallen
Dat zal ik U dan een dezer dagen eens haarfijn per PM vertellen .....

Terug naar “Huren”