Egw meters

Allan
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Egw meters

#1 , 15 feb 2021 16:56

Beste,
Ik ben een huurder van een appartement nu in totaal zijn er 3 appartementen maar er is maar 1 meter aanwezig voor de 3 appartementen.Nu ik vraag sinds 2 jaar om de meters allemaal apart te zetten zodanig dat de afrekeningen en het verbruik kloppen voor iedere bewoner,de eigenaar ging het doen heeft onderwijl het gebouw verkocht heb dezelfde vraag aan nieuwe eigenaar gesteld en hij beloofde maar hetzelfde als de vorige eigenaar geen gevolg.Nu ik ben ook meer dan 66%werkonbekwaam wegens complete rechterbeen amputatie en heb sindsdien recht op verminderingstarief waar ik sinds 2jaar geen gebruik kan van maken.Wat ik me afvraag is dit nog wel correct van uit de huurwetgeving dat dit toe gestaan is???Tevens kunnen we zelf niet eens ons eigen leverancier kiezen.Mocht u me kunnen read geven zou dit meer dan welkom zijn en ik dank u op voorhand

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”