Vermoeden van drugslab in huurwoning

K.m
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Vermoeden van drugslab in huurwoning

#1 , 12 feb 2021 20:35

We hebben een vermoeden dat het koppel die ons huis huurt er zelf niet meer woont. De broer van 1 van de huurders zou het vermoedelijk verder gebruiken. Hebben nog nooit de kans gekregen om er eens te gaan binnen kijken aangezien ze nooit tijd hebben. Ondertussen heeft het een week hard gevroren en de mazouttank is leeg. Heb dus het vermoeden dat er duistere zaken gebeuren daarbinnen aangezien het vreemd is dat er niemand woont in een huis waar ze toch ruim 1000 euro voor moeten betalen... Wat kan ik ondernemen?

Bij voorbaat dank

K. M.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 13 feb 2021 09:56

Laat dat even weten aan de politie. Zij zullen wel beslissen wat ze doen

K.m
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 feb 2021 00:41

Er zijn verschillende elementen die meespelen waaronder schrik indien het echte criminelen zouden zijn. Kunnen wij anoniem blijven of komen ze het te weten als wij de politie erbij halen?

Reclame

NatD
Berichten: 427
Juridisch actief: Nee

#4 , 17 feb 2021 03:04

Er zijn verschillende elementen die meespelen waaronder schrik indien het echte criminelen zouden zijn. Kunnen wij anoniem blijven of komen ze het te weten als wij de politie erbij halen?
Zie mijn topic viewtopic.php?f=38&t=116707&sid=e7aa982 ... f88dff448a

Ik heb de wijkagent opgebeld, die heeft na zelf een klein onderzoek gedaan te hebben de politie erbij gehaald. De wijkagent heeft mij er volledig buitengehouden, dus mijn naam komt niet voor in heel dat dossier.

willywonka
Berichten: 21
Juridisch actief: Nee

#5 , 03 mar 2021 04:50

en wat laat u precies vermoeden dat er een drugslab is ? de lege mazouttank ? dat de huurders er niet zouden wonen ??? ook beetje een bizare uitleg.... ik dacht dat u als verhuurder het recht hebt op 1X per jaar te woning te gaan bekijken. Laat uw huurders dat gewoon weten, en stel zelf een datum vast, geef hun de kans een andere datum voor te stellen, en deel hun mee dat je dan (met of zonder hun) de woning zal betreden... Daarna hebt u nog alle mogelijkheid om al dan niet te fantaseren over een drugslab :)

Terug naar “Huren”