boiler voor de zoveelste maal kapot

NatD
Topic Starter
Berichten: 427
Juridisch actief: Nee

boiler voor de zoveelste maal kapot

#1 , 25 dec 2020 02:40

Beste forumgenoten, eerst en vooral wil ik jullie een prettige Kerst toe wensen :) vooraleer ik met mijn klaagzang afkom :x

Nadat de loodgieter op 19 november hier verschillende werken gedaan had (in opdracht van de eigenaar) aan diverse waterleidingen, waaronder ook onder mijn gootsteen, is mijn boiler (10 liter) stukgegaan. Dat had ik meteen door omdat de elektriciteit uitgevallen was en het was inderdaad daardoor. Ik vermoedde dat dit lag aan de werken die de loodgieter gedaan had, maar zeker was ik dat niet. De eigenaar heeft dan de loodgieter terug laten komen, ook nog om andere dingen te controleren. De loodgieter zei dat het toeval was, ok, kan zijn, ik ben geen loodgieter, dus ik weet het niet.
Nu, op 7 december kwam de huisbaas een nieuwe, dezelfde boiler installeren net voordat ik weg moest, omdat ik ergens een afspraak had. Toen ik thuiskwam, amper 3 uur later, was wederom de elektriciteit uitgevallen en ja, ook de nieuwe boiler was kapot. Ik belde meteen naar de huisbaas om dit te melden, bleek dat de huisbaas op dat moment voor enkele dagen op één of andere zakenreis was, dus ik moest wachten tot hij terug was, zodat hij kon kijken of het echt wel de boiler was die stuk was en niet de elektrische verlengkabel (ja, dat had ik al lang getest, hallo). Maar ok, op zaterdag 19 december was hij terug en kwam hij tot de conclusie dat de boiler echt wel stuk was en gaat een nieuwe halen (wederom dezelfde). Toen hij hem installeerde, zag hij dat er toch wel nieuwe leidingen op moesten, dus ging hij die nog gaan kopen, nog had hij niet genoeg stukken en zei toen dat hij op zondag 20 december zou terug komen om hem te installeren.