huur opzeggen, help !!!

Anneke.4
Topic Starter

huur opzeggen, help !!!

#1 , 25 sep 2008 14:56

hallo,

ik heb even een vraagje, mijn (ex) man en ik zijn nu al bijna 1 jaar uitelkaar, hij heeft zijn domicilie op een ander adres. ik woon nog altijd in het huisje dat wij samen hadden gehuurd, nu wil ik natuurlijk het huurcontract alleen op mijn naam hebben staan, maar hij weigerd opzeg te doen,

zijn er nog andere manieren hoe ik dit kan oplossen of moet ik naar de vrede rechter stappen?

ik weet het ook allemaal niet meer.

Groetjes Anneke

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
djanodive

#2 , 25 sep 2008 19:46

Ik denk dat het huurcontract gewoon doorloopt. Ik zou me daar niet teveel zorgen in maken.

Vergeet niet dat zijn domicilie er niet meer staat en jullie officiëel gescheiden zijn, dus heeft hij er niets meer mee te maken volgens mij.

Dus mijn voorstel: gewoon zo laten. Het huurcontract blijft mijn inziens gelden, maar nu op uw naam.

Anneke.4
Topic Starter

#3 , 25 sep 2008 21:12

dank je voor jou antwoord, maar wij zijn nog niet officieel gescheiden, ben er nu wel volop mee bezig, volgende week donderdag naar de advocaat, hij wil de kinderen ten laste houden, maar met zijn werk krijgt hij volgens mij nooit co-ouderschap en mijn recht afstaan dat doe ik niet. ook wil hij maar allimentatie voor 1 kind betalen inplaats van voor 2 kinderen, daar ga ik ook niet mee akkoord.

hij is internationale vrachtwagen bestuurder en is heel de week van huis, ook waar hij woond is meer dan 15km van de school waar dat de oudste naar school gaat, de jongste gaat nog niet naar school, is nog maar 7 maanden.

afwachten dan maar en eens kijken wat dat de advocaat mij te vertellen heeft.

Groetjes Anneke

Reclame

Terug naar “Huren”