Foute geboortedatum huurcontract

Sylvier
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Foute geboortedatum huurcontract

#1 , 03 dec 2020 20:51

Ik heb meegetekend op huurcontract en bij het verlaten van de woning worden er heel hoge kosten aangerekend . Ik heb daar nooit zelf gewoond maar mijn domicilie stond daar wel.
Nu bij controle van mijn huurcontract en plaatsbeschrijving merk ik op dat mijn geboortedatum verkeerd vermeld is en ook mijn tweede voornaam.
Zou ik misschien op deze manier de betaling van de kosten kunnen voorkomen?
K vind het gewoon jammer dat ik voor kosten moet opdraaien die ik zelf niet heb veroorzaakt.
Dank u wel voor uw antwoord

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007
Berichten: 1683

#2 , 03 dec 2020 21:05

dat heet domiciliefraude!

Sylvier
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 dec 2020 21:26

dat heet domiciliefraude!
Neen dat is door overlijden van echtgenoot en kind door ongeval niet anders mogelijk.

Reclame

Meeboo
Berichten: 1488

#4 , 04 dec 2020 09:06

u dient uw domicilie te zetten in het pand waar u woont/verblijft. Anders is het domiciliefraude ;-)

Franciscus
Berichten: 38599

#5 , 04 dec 2020 10:13

En gezien getekend en er officieel wonende dus ook mede aansprakelijk.
Vraag is natuurlijk of het schadebedrag wettelijk en rechtvaardig is.

bosprocureur
Berichten: 6856

#6 , 04 dec 2020 10:29

Afhankelijk van de aard van de aangerekende kosten (schade??...) kan het van belang zijn om te weten of er een plaatsbeschrijving bij begin gemaakt is, en of u daarbij aanwezig was en/of ze mee ondertekend hebt.

Terug naar “Huren”