Uithuiszetting

Femke33
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

Uithuiszetting

#1 , 16 jan 2020 10:21

Ik heb 2 vragen. Ik heb de persoon die in mijn huis woonde voor het gerecht getrokken samen met mijn advocaat voor uithuiszetting. Deze heb ik gewonnen en de persoon heeft 45 dagen de tijd het huis te verlaten na betekenis anders word hij op straat gezet met de deurwaarder en politie.

- 6 januari is de uitspraak geweest en mijn advocaat heeft het echte vonnis besteld voor naar de deurwaarder te gaan. Maar heb vandaag op de deurwaarder gebeld voor te vragen wanneer hij de betekenis gaat doen, maar hij heeft nog altijd niks gehad. Hoe lang duurt zoiets nog? Want we zijn nu al meer als een week verder.

- heb ook gehoord dat hij in beroep kan gaan. Wat kan er dan nog gebeuren?of wat kan hij nog proberen? Hij word sowieso uit het huis gezet want het eerste vonnis is uitvoerbaar ook al gaat hij in beroep.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”