Verslag VME

LailaM
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

Verslag VME

#1 , 05 jan 2020 16:22

Kan een syndicus onderstaande in verslag zetten : totale onverdraagzaamheid van huurder x wordt gemeld ? Dit zomaar zonder verdere toelichting?

Wij hebben een discussie met 1 bepaalde buur . Cfr topic viewtopic.php?f=38&t=88207. Wij negeren nu deze buur maar deze heeft er nu een sport van gemaakt om ons zwart te maken tegenover iedereen.

Moeten wij hierop reageren?
Ik zou eigenlijk liever alles negeren. Daar wij huis reglement totaal niet overtreden vermoed ik eerder dat deze buur ons wil uitlokken aangezien wij hem gewoon negeren. Of toch best syndicus hierover contacteren? Maar kan ik dit wel als huurder?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002
Berichten: 1479

#2 , 05 jan 2020 16:57

Bent u zelf huurder x of is dat uw buur? Dat kan ik niet uit uw context opmaken.

LailaM
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 jan 2020 17:12

Ik ben huurder x

Reclame

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 05 jan 2020 19:44

Kan een syndicus onderstaande in verslag zetten :
Werd dit besproken tijdens die AV? Indien niet hoort dat niet in het verlag te staan.

LailaM
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

#5 , 05 jan 2020 20:08

Is niet besproken geweest.

Buur die klaagt over ons is zelf eigenaar. Heeft wel andere mede-eigenaar voor vergadering hierover aangesproken maar die heeft duidelijk aangegeven dat hij zich niet wilde moeien in onze discussie en dat hij met ons geen problemen heeft.

Dus ik snap niet waarom dit dan zo vermeld wordt. Zeker ook omdat alle onverdraagzaamheid van hun kant komt (destijds ook brief van hen vol verwijten aan wijkagent laten zien; sinds wijkagent dan bij hem langs geweest is negeren we elkaar ).
De huurders voor ons zijn ook omwille van deze buur weg gegaan.

Terug naar “Huren”