Huuropzeg met eisen?

Nickyy
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Huuropzeg met eisen?

#1 , 02 okt 2019 09:39

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik hier wat advies kan krijgen. We huren al bijna 2 jaar een appartement met niets als problemen. De Immo die ons huis beheert doet niets aan deze problemen.
Ons plafon in de badkamer is volledig beschimmeld door een lek en het behang in de slaapkamer komt los door het vocht.
We zijn momenteel bezig met een huis te kopen en willen dus de huur opzeggen.

Ik vind het heel logisch dat ik bepaalde dingen als huurder in orde moet maken als ik vertrek, maar mag ik wettelijk in mijn huuropzeg vermelden dat ik NIET wil instaan voor de kosten van het herschilderen en herbehangen van de aangetaste kamers?? Ik heb de gebreken direct gemeld en ook telkens als het erger werd.

Alvast bedankt voor de info.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 okt 2019 10:01

Staan die problemen, waarvoor jij niet wil opdraaien, in een ingaande plaatsbeschrijving vermeld?
Heb je de verhuurder of de immo van deze problemen in de loop van de huur ooit aangetekend aangeschreven hierover?

Reclame

Terug naar “Huren”