Dag,
Mijn vader heeft schulden en woont in mijn huis. Het huis is echter van mij en staat op mijn naam. Mijn domicilie staat er ook maar verblijf bij mijn moeder. Dus de inboedel wat er staat is van mijn vader. Kan ik hier mee kwaad of kan het zo ver komen dat ik mijn huis verlies? Heb hem wel gevraagd en aangetekend opgestuurd dat hij een andere woonst zoekt tegen het einde van het jaar zodat ik er kan gaan wonen.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!
Hij zal moeten vertrekken. Want ik ben het beu van hem. Heb hem ook een aangetekende brief opgestuurd (opgemaakt door een advocaat ) dat hij moet vertrekken en dat hij tijd krijgt tot het einde van het jaar. Dus 6 maanden de tijd gegeven. Anders ga ik er verder mee.
Ja, dat weet ik. Maar dan kan ik hun toch verder sturen naar het nieuwe adres waar hij dan woont niet?
Ja, in de brief staat voor volledige woonstgenot te hebben en ga het huis ook helemaal verbouwen. Want het is helemaal onderkomen. En ik kan niks vernieuwen zo lang hij er woont want hij vernielt alles wat ik er in vernieuw.
Maar ik ga ook alles vernieuwen. Dus het huis word van binnen helemaal uitgebroken. Dit is toch ook een rede of niet. En Ik blijf er voorlopig niet meer slapen (door omstandigheden) Maar ik ben er wel dagelijks van na mijn werk tot s’avonds laat.
Dat kan idd, maar enkel na het verstrijken van de eerste of 2 de 3jarige periode. Als uw vader daar woont zonder contract, of toch moedwillig blijft wonen...
Uw dommicilie dient te staan, waar je voornamelijk verblijft. Een avondje langsgaan is niet genoeg om geen dommiciliefraude te hebben
Aks uw vader daar woont zonder huur te betalen kun je hem op ongeveer een maand uit huis laten zetten via de vrederechter wegens wonen zonder recht noch titel.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE