Gevolg gevend aan de vorige contacten omtrent oplossing 2 structurele problemen inzake afvoerleidingen toilet, had ik nog bijkomende vraag.
Diverse instellingen hebben klaar en duidelijk vastgesteld, op papier met verslagen én foto's om aan te tonen dat er wel degelijk 2 problemen zo snel mogelijk dienen opgelost te worden door de verhuurder, nl. kalkvorming die al jaren aanwezig is én een verzakking van ongeveer 3 meter !!!
De verhuurder liet een expert langs komen bij mij op woensdag 24/04/19.
Deze persoon begaf zich eerst naar de woning van de verhuurder, om dan bij mij langs te komen.....
Nam alleen een paar foto's via zijn smartphone, dus geen leidinginspecties noch camera inspectie en verklaart dan vlakaf dat er helemaal niks aan de hand is !!!
Verder vraagt en noteert hij mijn naam en gsm nummer op papier, en vraagt mij dan verslag met foto's door te sturen van de firma die de werkzaamheden uitvoerde op woensdag 27/02/19.
Eerst laat hij mij een aantal foto's van het verslag zien van de firma die de werkzaamheden uitvoerde, dan vraagt hij zo maar aan mij nog eens een mail met foto's door te sturen die hij al in zijn bezit heeft, wellicht dan via verhuurder !
Ik vind dit "belaging" t.o.v. mijn persoonlijkheid en eveneens brengt hij de firma in diskrediet !
Bij het verlaten van mijn huurwoning deelt hij dan mede dat de verhuurder mij wel zal briefen, wat hij natuurlijk niet heeft gedaan. Hij dient niks te ondernemen noch te gaan betalen, voor hem is deze zaak dus rond....
Graag feedback over deze zaak.