Graag jullie raad hieromtrent:
Mijn moeder beslist kleiner te gaan wonen en huurt een seniorenflat (nieuwbouw, zij is de eerste bewoner de andere appartementen staan nog te huur).
Bij de intrede kreeg ze al de aanvragen voor electriciteit/water van de Immo.
Deze waren door hun ingevuld (en ondertekend!) en meteen aangevraagd.
Voor het water hadden zij de foute naam (geen idee hoe ze op die andere naam kwamen), en foute busnummer.
Immo: ah, vraag dan maar aan uw zoon dat hij dit rechtzet.
Ik: "uit principe" jullie zijn in de fout gegaan, jullie gaan dit oplossen.
Terug bevestiging van inschrijving: naam is juist, bus is nog steeds fout, aantal inwonenden is plots '0'.
Ik bel net zelf naar de watermaatschappij: daar zeggen ze dat de watermeter-nummer al een paar keer is aangepast door de immo en ze daar nu zelf niet meer weten welke juist is.
Ik denk toch dat wij recht in onze schoenen staan als we dit hele verhaal doorspelen naar de immo en dat zij dit recht zetten.
Zij hebben immers verschillende aanvragen verstuurd en ondertekend in iemand anders zijn naam. (weet niet of dit gangbaar is of gewoon schriftvervalsing)
Alvast bedankt voor Uw antwoord.