Onroerende voorheffing huurpand

bosprocureur
Berichten: 6853

Re: Onroerende voorheffing huurpand

#16 , 16 apr 2019 13:50

Inderdaad, best een eigen topic starten. En in afwachting eens deze link lezen.
https://www.vlaanderen.be/vermindering- ... r-huurders

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Veroke21
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#17 , 16 apr 2019 22:47

Mathieu rutten,de belastingen hebben mij een brief gestuurd met mee te deken dat ze op mijn ex huisbaas zijn rekening zoveel hebben gestort en hij moet dat doorsturen nu op mijn rekening en hij wil da geld voor hem houden.

NatD
Berichten: 427
Juridisch actief: Nee

#18 , 16 apr 2019 23:02

Mathieu rutten,de belastingen hebben mij een brief gestuurd met mee te deken dat ze op mijn ex huisbaas zijn rekening zoveel hebben gestort en hij moet dat doorsturen nu op mijn rekening en hij wil da geld voor hem houden.
Waar Mathieu rutten op reageerde, had niks te maken met jouw vraag, maar met de vraag van de topicstarter, degene die dit topic gestart heeft dus.
Daarom dat je beter zelf een nieuw topic zou starten, dan ga je de antwoorden krijgen op jouw vraag. Ikzelf kan er niet op antwoorden...
Dus start gewoon een nieuw topic op met als titel "korting onroerende voorheffing" of iets dergelijks. Dat zal veel overzichtelijker zijn :)

Groetjes :)

Reclame

Terug naar “Huren”