#4 , 08 nov 2020 10:48
Gaat dat over hetzelfde appartementsgebouw - heb samengevoegd - JurecaBE - moderator
Beste,
4 dagen geleden hadden wij, een heel appartementsgebouw, geen warm water en verwarming meer.
Bij navraag bij diegene die de sleutel van de verwarmingsketel heeft, meldde hij dat hij iedere dag druk/ water moest bijvullen en die dag besloten had dit niet meer te doen. Let wel hij is geen conciërge, maar gewoon iemand die de sleutel van het verwarmingshok heeft.
Reparatiedienst is komen kijken en die stelden vast dat er idd ergens een lek is, echter zeker weten waar doen ze niet. Die zijn weer vertrokken en wonder ook maar 1 woord op papier te zetten over plan van aanpak en zonder vervolgafspraak.
Ik als huurder heb de syndicus gebeld, daar kreeg ik de wind van voren, hoe ik het als huurder in mijn hoofd haalde om met zo een flauwekul hen lastig te vallen. Dat er hier mensen van boven de 80 in de kou zitten, deerde hem ook niet. sterker nog, de syndicus smeet de hoorn erop, ik heb teruggebeld om mijn verhaal af te maken.
Mijn vraag is kan een syndicus mensen zo maar ons dagen in de kou en zonder warm water laten, zitten niet wetende van waar de lekkage komt? Niemand heeft trouwens ook al schade door lekkage geclaimed.
Verder is er geen communicatie noch opvolging.
Wat kunnen we doen?.
Alvast dank.