Ik heb een eigen KWH meter maar die is gekoppeld aan zijn KWH meter met een tussen meter kan je alles doen wat je maar wilt mijn meter is niet aangemeld bij wie dan ook. Hij kan met mijn meter spellen en zeggen dat ik dat verbruikt hebt wat voor hem een goede invloed heeft voor hem om geld te sparen om zijn factuur wat hij zelf zou moeten betalen. Hij kon ook toen die tijd mijn meter vooruit hebben gezet. En dat is een voordeel met een tussen meter wat je kan doen.
Wat de electriciteitsmeter betreft - ik dacht dat je zelf waar de voedingskabel binnenkomt en dus voor je eigen zekeringskast een meter kan tussenplaatsen. (kwestie om zelf te zien wat het verbruik is)
Dus na de hoofdschakelaar van uw woning en voor de zekeringskast.
Ik vermoed dat er tegenwoordig zelfs zoiets bestaat dat je in je eigen kast kan steken als (informatieve) teller.
Nee dat is niet de vraag.het is geen geregistreerde meter van bv Eandis maar het geeft tgover de verhuurder wel een indicatie te grbeuiken voor de rechter .
Voor de rechter kan met alle middelen bewijs geleverd worden en de rechter beslist over de voorgelegde stukken.
Dus opgaaf van toestellen met uurverbruik en lampen met vermoedelijk gebruik per dag/week en vergelijken met uw metingen zijn perfect toelaatbaar.
Er is contact geweest tussen mijn advocaat en zijn stroom leverancier. Na kort gesprek was de stroom leverancier overtuigt dat er hier iets niet klopt.Dan zou die boer aftappen voor de teller...
Een telefoontje met een dergelijk vermoeden, eventueel gesteund door uw advocaat zou voldoende moeten zijn om de stroomleverancier een controleur te laten sturen die dergelijke dingen kan uitmeten.
Dat zag ik niet er was wel veel papier rommel mee genomen zijn auto is in beslag genomen. Is onduidelijk tot heden. Maar bevestigt wel dat er iets daar niet klopte. Nu de waarheid nog. We konden vandaag weer eens lachen na maanden.ik gok op hevig geurende plantjes op de hooizolder voor € 10!
Nu je het zegt wel ja, Elke week kwam hier een vrachtwagen voor dode vee afvoer en er worden z'n 3 a 5 dode dieren er in gegooid. Terwijl er bij de buurman maar weinig dode vee was. Dat viel wel op dat elke week z;n vracht wagen kwam en bij de buren niet terwijl die meer vee had als hem.Mestte hij vee vet? Of werden er met de regelmaat van de klok dode karkassen afgevoerd?