@Vandebos
Denk dat ik morgen zeker maar eens bij een advocaat ga informeren hoe en wat. Wand dit is natuurlijk te gek voor worden. Me verhuurder maak ze aan veel dingen strafbaar en houdt zich totaal niet aan de wet en huurwet.
Er gaan nu wel bij mij belletjes rinkelen als hij zich zo over wetten heen kijkt dan zal er bij z'n boeren bedrijfje ook niet veel in de haak zijn vermoede ik dan zo maar.
Gaar er meer om ooit had ik wel eens een vermoeden dat er iemand in me woning kwam maar had er veder niks bij gedacht. Met een lader voor de raam staan geloof ik wel wand me plaatjes zeggen ook een hoop

. Een buurman kan veel zeggen natuurlijk hij heeft wel een goede zicht op me woning dat dan weer wel. Maar ik wil voor zekerheid gaan. Als hij inderdaad in me woning komt dan staat dat mooi op de camera en dan kan ik hem daar mee confronteren.
Aan de ene kant interesseert het me niet dat hij weet hoe en wat over me bankzaken ik heb niks te verbergen. Maar als hij zaken aan de grote klok gaat hangen en dingen die totaal niet waar zijn word het wel een ander verhaal natuurlijk.
@JohnD natuurlijk hen ik er geen probleem mee als hij een tweede sleutel heeft. Maar dan zou ik dat wel toch graag willen weten.Als er een brand hier in huis is nee de brandweer gaat niet heel het dorp af om te vragen of iemand een sleutel heeft. Hun opdracht is om de schade en de brand te beperken tot het minimum.
Ja de reactie lopen hier op dit forum aardig op begon met een simpele vraag over stroom afrekening. Maar met Julie hulp kom ik toch wel steeds veder en komen er steeds meer dingen uit.
Maar morgen ga ik me eens bij een advocaat informeren hoe en wat. Moet er wel een dagje vrij voor gaan nemen omdat er veel te vertellen valt