geen energiecertificaat!!

JohnD

#46 , 06 jun 2009 12:40

Ik heb hier juist ergens gelezen dat die huurovereenkomst wel kan verbroken worden door verhuurder met in eerste driejarige periode 9 maand opzegvergoeding?
Ik begrijp er niets meer van...
Neen, dat is in de 2e driejarige periode in een 3-6-9, wat voor jou niet van toepassing is dus
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Minoesjeh
Topic Starter

#47 , 06 jun 2009 12:56

Dank u!

We zullen gewoon reactie op laatste AS afwachten, dan indien nodig idd verzoeningspoging aanvragen.
Ik kan nie genoeg benadrukken hoe ik die ganse situatie betreur...
Uiteindelijk gaat het "maar" over 700 euro en wij wouden nog een compromis sluiten in begin, wat we eigenlijk niet hoefden te doen...
maar soit... als zij op die manier gelukkig is (met geld) dan heb ik medelijden met haar want dan zal ze nooit het echte geluk kennen!
grrrrrr

Reclame

Terug naar “Huren”