.. en als die elektrische doorstromer het probleem is dat ze wel gewoon ons warme water uit de keuken weg haalt...
Is ontbreken van een nutsvoorziening (warme water), en volgens informatie van de huurdersbond goed voor 25 tot 30% vermindering op de huishuur.
... want zeg nu zelf, is het wel de moeite waard voor 700 euro ?
Er zijn verhuurders die voor 100 € waarop ze "denken" recht te hebben naar de vrederechter stappen
Betalen onze huur op tijd
Niettegenstaande er er enorm veel wanbetalers zijn word dat toch nog niet altijd geapprecieerd door alle verhuurders.
Het lijkt verhuurder echt niet te kunnen schelen wat hier aan de hand is. Ze ziet in mijn ogen alleen maar eurotekens voor haar ogen.
En nee, ik heb het nu NIET op alle verhuurders!
Nou ja het zijn zakenmensen tenslotte.
Verzoeningspoging ligt hier klaar, moet alleen nog afgegeven aan vredegerecht... ik vind het allemaal zo drastisch.
Zal de enige oplossing zijn denk ik
Nu, mijn bloed is ondertussen zo heet geworden dat een "troef" die we hebben het ontbreken van energiecertificaat is...
Je hebt hierdoor geen juiste keuze kunnen maken wat betreft de verwarmingskosten. Dat lijkt me een goed argument. Laat dit uitspelen door je advokaat.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard