huisdieren

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: huisdieren

#16 , 07 jan 2019 17:00

Ja ik begrijp wat u bedoeld, maar toch, je kan ze moeilijk allemaal aanraden hun eigendom te verkopen
Ik raad niemand iets aan. Ik stel enkel vast dat vele verhuurders zelf de rekening maken en beslissen te verkopen.
en trouwens beteren zal het toch niet meer. Dat is het gevolg van immigratie,
Die twee hebben niets met elkaar te maken. Er zullen vast en zeker voorbeeldige huurders met een migratiachtergrond zijn, en ik ken gevallen van Vlaamse huurders die er echt een smeerboel van gemaakt hebben.
mensen die op andere waarden en manieren leven, met 2 of 3 gezinnen op 1 appartement gaan wonen of gewoon belgen die overal en aan alles hun voeten vegen.
Dat is het, inderdaad. We zijn naar een maatschappij aan het evolueren waar de normen en waarden die mij bijgebracht zijn als ik jonger was, echt aan het vervagen zijn. En dit heeft niets met "de jeugd van tegenwoordig" te maken, maar alles met "de mentaliteit van tegenwoordig". Als ik zie wat voor uispraken veertigers en vijftigers soms doen...

Anyway, we wijken af... ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”